Vásárlási feltételek

Az alábbi Vásárlási Feltételek érinthetik az Ön törvényes jogait. A vásárlás előtt gondosan olvassa el az itt foglaltakat.

Általános rész:

A megrendelések feladása a Webáruházba kizárólag elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül.

A webáruházban vásárlás előtt regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. A rendelések teljesítésére az itt közölt feltételek érvényesek.

Az áruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak. Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon vagy e-mail-ben megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek.

Szállítási feltételek:

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön a lehetőségekhez képest pár napon belül, vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át.
A küldeményeket Sprinter futárszolgálattal szállítjuk, illetve lehetőség van postai kézbesítés kérésére is.

Postai kézbesítési árak:

Csomagautomatába, postai pontra vagy postára kézbesítve: Bruttó 990Ft/db

Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db

Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db

Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db

Szállítási határidő raktáron lévő termékekre: 2- 5 munkanap. Raktáron esetleg nem lévő termékek vásárlása  esetén, telefonon tájékoztatjuk a vevőt a szállítási határidőről. Pontosabb időpontot nem tudunk adni, mert ez a szállítás terítőhálózaton keresztül történik, és nem célfuvar. Javasoljuk, olyan címet adjon meg szállítási címként, ahol Ön 8-17 óra között elérhető (lakás- ha otthon tartózkodik, esetleg szomszéd, vagy munkahely (ennek nevét is feltétlenül adja meg a saját neve mellett). Ha megadja telefonszámát is, a futár előzetesen bejelentkezik Önnél.

Amennyiben a futár nem találja Önt a megadott címen, egy telefonszámmal ellátott értesítőt hagy az Ön részére. A futár ezen a telefonszámon felhívható a következő napi kiszállítás egyeztetése végett (a egyszer megismételt szállításra külön költséget nem kell fizetnie).

A megrendelt termék átvételekor Ön a futárnak fizeti ki az áru értékét és a szállítási és utánvétel költségét. Az ÁFA-s számlát a csomagban találja.

A futárszolgálat információs telefonszáma: 06-1-347-3000

Honlapja: http://www.sprinter.hu
A termék szállításának költségét a megrendelésének elküldése előtt a kosarában ellenőrizheti.

Ha megrendelésével kapcsolatban segítségre van szüksége, hívja Ügyfélszolgálatunkat a +36 78 411-520 telefonszámon.

Kérjük, a csomag sértetlenségét szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

A jótállás (garancia) és a szavatosság:

Szavatosság :

A használati útmutatóban, vagy a jótállási jegyen, vagy a kísérő számlán fel van tüntetve a konkrét jótállás vállalása minden szállított termékre, az azokon rögzített időpont és időtartam az érvényes.

A shop-ban a szavatossági és jótállási felelősségre a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Garanciális ügyintézés: 

A shop által értékesített termékekre általában az átadástól számított 12 hónap jótállás vonatkozik.
A használati útmutatóban, vagy a jótállási jegyen, vagy a kísérő számlán fel van tüntetve a konkrét jótállás vállalása minden szállított termékre, az azokon rögzített időpont és időtartam az érvényes.


A garanciális ügyintézés a termék meghibásodása esetén kétféleképpen történhet:
1.    A gyártó szervizhálózatán keresztül: Amennyiben a termékhez külön jótállási jegy tartozott, amelyen feltüntetésre került a szervizek listája, kérjük, forduljon az Ön lakóhelyéhez eső legközelebbi szervizhez.

2.    A Viktor Motor Kft. telephelyén: Amennyiben a termékhez Önálló garanciajegy nem tartozott, és a számlán az szerepel, hogy a garancia a Viktor Motor Kft.. telephelyén érvényesíthető.
Garanciális ügyintézés folyamata a shop -on keresztül:

    Juttassa el a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a garancia lejárati napjáig a Viktor Motor Kft. ügyfélszolgálatára: 6200 Kiskőrös, Dózsa György út 17. Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené, telefonon vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (Tel: +36 78 411-520), mert sok esetben a hibát helytelen kezelés okozza, és így telefonos segítségnyújtással az elhárítható. A meghibásodott termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli, portós küldeményeket nem veszünk át.
    Azt követően, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.
    A javított vagy hibás készüléket átveheti azt ügyfélszolgálatunkon.

Fontos! Amennyiben a termék a vásárlástól számított 8 napon belül - rendeltetésszerű használat esetén - meghibásodik, és Ön szeretne elállni a vásárlástól, a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a vásárlástól számított 8 napon belül szíveskedjék visszajuttatni a Viktor Motor Kft. ügyfélszolgálatára: 6200 Kiskőrös, Dózsa György út 17. Így tudjuk vállalni a termék visszavásárlását.


Elállás joga :

Minden fogyasztónak (magánszemély) a termék átvételének napjától számított 14 napon belül elállási joga van a vonatkozó kormányrendelet: 45/2014. (II.26.) alapján amely a következő feltételekkel vehető igénybe:     
     Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de  hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza Viktor Motor Kft.-hez.
   - A vevő nem veheti használatba a készüléket.
   - Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre.
   - Elállásra vonatkozó igényét e-mailben (info@viktormotor.hu) vagy személyesen kell bejelentenie.
   - Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük.

Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 14 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra.       A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A Vásárló köteles a Szolgáltató részére, a 6200 Kiskőrös, Dózsa György út 17. címre a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

    A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.
    Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, a Viktor Motor Kft. nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére.
    Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.  
    A Viktor Motor Kft. üzlethelyiségében személyesen vásárolt árukra nem vonatkozik az elállási jog.